четвер, 28 травня 2015 р.

моє рідне село

Розцвітай калиною, Глибочице моя!
Слався з Україною, батьківська земля!
Іменами, справами в вічності віків,
Працею громади вільних земляків.

Село моє рідне - це батьківська хата,
Криниця жива й росяниста трава.
А люди тут щирі й душею багаті.
Які ж тут пісні, і які в них слова!
Село моє рідне – це історія давня,
Це слов’янськая кров і традиції, спів.
Ще й війна страхітлива (надіюсь – остання).
І роздолля врожайних полів.
Глибочице рідна, зазнала ти лиха.
Та радощів, думаю, більше було.
Про них вітерець нагадає нам стиха
Й гайне у поля за село.
Село моє  рідне – квітучий розмай.
Пісні, що в полях зародились.
Тут наше дитинство і юності рай,
Й хвилини в коханні спинились.  

Село моє рідне – це вічна краса.
Дідівських джерел чисті води.
Це зорі далекі й сумні небеса,
Мов звід над простором природи.
Розцвітай калиною, Глибочице моя!
Слався з Україною, батьківська земля!
Іменами, справами в вічності віків,
Працею громади вільних земляків

Немає коментарів:

Дописати коментар